جمعه، 27 میزان 1403

توزیع زمین برای تجاران و سرمایه گذارن عودت کننده

خبر
شریک سازید:

نورالدین عزیزی ریس کمته ایجاد و تسهیلات گفته است

 

نورالدین عزیزی رییس کمیته ایجاد تسهیلات برای تاجران عودت کننده گفته است ، این کمیته تلاش می نماید تا برای تاجران ‌وسرمایه گذاران عودت کننده پارکهای صنعتی ایجاد کنند و همچنان زمین توزیع گردد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء امارت اسلامی امروز یکشنبه (۱۲قوس )با نشر خبر نامهٔ گفته است که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری امارت اسلامی با اعضای کمیته ایجاد تسهیلات برای تجاران و صنعت کاران مهاجر کمیسیون عالی رسیدگی به مهاجران دیدار و گفتگو نمود .

در این دیدار آقای نورالدین عزیزی ، سرپرست وزارت صنعت وتجارت ورییس کمیته ایجاد تسهیلات برای تاجران و صنعت کاران مهاجر افغان گفته است که این کمیته در پی ایجاد پارک های صنعتی وتوزیع زمین برای تاجران وسرمایه گذاران عودت کننده میباشد و همچنان جهت تشویق آنان به سرمایه گذاری ، معافیت های مالیاتی نیز در نظر دارند.

ازسوی دیگر ؛ عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء گفته است که ؛ لازم است تا اعضای کمیته متذکره تمام تلاششان را جهت بر طرف کردن مشکلات عودت کننده بخصوص تاجران ‌و صنعت کاران به کار گیرند.

گفتنی است کمیسیون عالی رسیدگی به مهاجرین در حالی چنین نشست هارا برای تسهیلات تاجران وصنعت کاران مهاجرین برگزار می نمایند که پاکستان اخراج گستردهٔ مهاجرین افغان از آن کشور را در پیش گرفته است که در میان آنان تاجران و صنعت کاران نیز هستند.

وحیده بیات

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز