جمعه، 27 میزان 1403

دو کودک از یک خانواده بعد از جرا حی پسر شدند

خبر
شریک سازید:

خانواده‌ای در ولایت ننگرهار ابتدا فکر می‌کردند که دو کودک شان دختر هستند؛ اما پس از عمل جراحی مشخص شد که آن‌ها پسر هستند و نام‌های شان را از مروه و وسیمه، به ابوبکر و عمر تغییر دادند.

به نقل از منابع محلی امروز(پنج‌‌شنبه، ۲۳ قوس)، دو فرزند دختر مردی به‌نام میرزا علی در ولسوالی روداتوی ولایت ننگرهار که سال‌ها در لباس دخترانه زندگی کرده بودند، پس از عمل جراحی مشخص شد که پسر هستند.

گفتنی است که یکی دیگر از برادران این دو کودک نیز چهار سال پیش، پس از عمل جراحی ثابت شد که پسر است و اسم او را از عادله به عبدالرحمان تغییر دادند.
دوکودک بعداز جراحی پسر شدند
با این حال، این دو کودک به‌نام‌های عمر ۱۲ ساله و ابوبکر ۱۴ ساله که با نام‌های مروه و وسیمه زندگی می‌کردند، اکنون از زندگی جدید شان ابراز خرسندی می‌کنند.

خانواده‌ی این کودکان نیز می‌گویند که از مدت‌ها بدین‌سو شک داشتند که این کودکان شان دختر باشند؛ اما به دلیل فقر اقتصادی که دامن‌گیر این خانواده بوده است، تاکنون نتوانسته بودند تا فرزندان خود را برای معالجه نزد پزشک ببرند.

در همین حال، میرزا علی، پدر عمر و ابوبکر می‌گوید که یک‌بار دیگر هم باید این دو پسر شان جراحی شوند تا مشکل شان به‌صورت کامل برطرف شود. آن‌ها برای این منظور نیاز شدید به حمایت مالی دارند.

محمد ناصر شیرزاد 

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز