جمعه، 27 میزان 1403

خبرنگاران بازتاب دهنده صدای مردم است

خبر
شریک سازید:

براساس یک تفاهم نامه‌ی جدید میان اتحادیه سرتاسری ژورنالیستان آزاد کشور‌ و موسسه تحصیلات عالی ملی امضا شد،

براساس این تفاهم نامه خبرنگاران در معاینه و تداوی دندان و لابراتوار  به گونه رایگان و درصدتخفیف های در نظرگرفته تداوی می شوند. مسئولان این مرکز آموزشی اضافه می‌کند، که هدف آنان تشویق و حمایت از خبرنگاران‌ی  که در شرایط‌ سخت کنار مردم مانده و صدای جامعه است، دکتر عبدالحمید جلیلی معاون امور محصلان موسسه تحصیلات عالی ملی، هدف آنان از این تخفیف، تشویق و حمایت دایمی خبرنگاران است که انعکاس دهنده واقعیت های عینی جامعه است.

حجت الله مجددی مسئول عمومی اتحادیه خبرنگاران آزاد در این مراسم گفت، خبرنگاران در شرایط سخت اقتصادی به سر می برد، وی همچنان می افزاید،  بسیاری از خبرنگاران حتی توان پرداخت فیس معاینه داکتران را نیز ندارند. وی ضمن قدردانی از‌مسولان این  موسسه از سایر نهادهای صحی و آموزشی نیز خواستار  چنین سهولت ها برای خبرنگاران در کشور شد،قابل ذکر است، خبرنگاران برای برخورداری از این تخفیف  از طریق اتحادیه ژورنالیستان آزاد به این  موسسه تحصیلی  معرفی شوند.

هاشمی، مسول کمیته دفاع ومعاون اتحادیه ژورنالیستان آزاد در این مراسم گفت: خبرنگاران کشور نیازمند حمایت های دوامدار درجامعه هستند. وی اضافه می‌کند، علاوه بر‌مشکلات امنیتی، محدودیت دسترسی به منابع و بیکاری، در کشور مواجه هستند،

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز