جمعه، 27 میزان 1403

دیدار نماینده صلیب سرخ با والی پروان

گزارش
شریک سازید:

مایکل اوون رئیس دفتر

 

مایکل اوون رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و هیئت همراه‌شان در پروان، قبل از ظهر امروز با الحاج مولوی‌ عبدالعلی قدرت‌الله "امینی" والی ولایت پروان روی همکاری‌ها در برخی موارد دیدار نمودند‌.

مایکل اوون رئیس دفتر نماینده‌گی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در پروان گفت، بنا بر پلان و برنامه‌ی که دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در پروان دارد، روی حمایت از کارمندان و نهادهای صحی برنامه‌های برای بهبود مراکز صحی روی دست دارد، به عنوان یک نهاد حمایوی به رهبری دفتر صلیب سرخ مهم است که پیام خود را در حمایت از کارمندان و مراکز صحی برای مردم و پرسونل صحی برسانیم.

وی افزود، ما برنامه‌های برای حمایت و همکاری در سکتور زراعت با کشاورزان مانند سایر ولایات در پروان با دهاقین داریم، تا با زارعین در بخش‌های مختلف فعالیت‌های  زراعتی کمک صورت گیرد.

خانم لیزا عضو دفتر نمایندگی صلیب سرخ در سخنانش گفت، ما تلاش می‌کنیم در همکاری و تماس مستقیم با مردم و مسؤولین، برنامه‌های خود را در حفاظت و حراست از افراد ملکی عملی کنیم، که برای برآورده نمودن این مقصد رهنمودهای تهیه شده که برای عوام و اتباع غیر نظامی آموزش داده شود.

الحاج مولوی‌ عبدالعلی قدرت‌الله امینی والی ولایت پروان، از مسؤولیت پذیری آنان تشکر نموده، فعالیت‌های شان را قابل تقدیر و تمجید خواند.

والی پروان افزود، خدمت و زمینه‌سازی شرایط زندگی مناسب به مردم از اوصاف نیک انسانی و مسؤولیت مهم مسؤولین  است، بنأ آنچه به رهبری مقام ولایت پروان ارتباط می‌گیرد، برای خدمت‌‌رسانی و آسایش مردم و فراهم نمودن امنیت شما همکار می‌باشیم.

حلیمه شیرزی

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز