جمعه، 27 میزان 1403

وحیده ابراهیمی از یوتیوبران معروف کابل در یک حادثه جان باخت

گزارش
شریک سازید:

یک زوج هنرپیشه محلی که در یوتیوب فلم و نمایش‌های

 

یک زوج هنرپیشه محلی که در یوتیوب فلم و نمایش‌های طنز و سرگرمی از زندگی روزمره‌ی یک خانواده هزاره را به تصویر می‌کشیدند در اثر حادثه ترافیکی در مسیر کابل-غزنی جان باخته‌اند.

کانال یوتیوب «رسانه مردم» که نمایش‌ و فلم‌های آماتور مبتنی بر فرهنگ و زندگی روزمره‌ی جامعه هزاره را تولید می‌کند از مرگ این زوج جوان خبر داده است.

رسانه مردم پنج‌شنبه، ۱۱ اسد در پیامی در کانال یوتیوب و صفحه‌های انستاگرام و فیسبوکش نوشت که «وحیده اقبال ابراهیمی و همسرش جاوید نوروزی که هردو همکار این کانال بودند با جمعی از اعضای خانواده‌شان در حادثه المناک ترافیکی جان باخته‌اند.»

در همین حال، یک منبع محلی به راحیل نیوز می گوید؛  این حادثه روز سه‌شنبه، ۹ اسد رخ داده است.به  گفته این منبع تا اکنون آمار دقیقی از آسیب‌دیدگان این رویداد ندارد، اما وحیده اقبال و همسرش جاوید نوروزی همراه با مادر جاوید باخته‌اند.

به گفته‌ی او، وحیده به شدت آسیب دیده بود و پس از انتقال به شفاخانه یک روز بعد، روز چهارشنبه جان باخته است.

منبع افزود که پدر جاوید نیز در این حادثه به شدت آسیب دیده و هنوز در حالت کما به سر می‌برد.

وحیده ابراهیمی و همسرش باشندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی بودند که از آن‌ها سه کودک خردسال به جا مانده‌اند.

آن‌ها با یک کانال یوتیوب به نام رسانه مردم کار می‌کردند که بیش از ۷۰ هزار مشترک دارد و طی سه سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ ویدیو، نمایش و فلم‌های آماتور در مورد فرهنگ، هنر، زندگی روزمره و رسم و عنعنات جامعه هزاره تولید کرده‌اند.

برخی از تولیدات آن‌ها جنبه‌های طنز و سرگرمی دارد و بعضی به مشکل‌های زندگی زناشویی و مواجهه‌ی نسل گذشته با زندگی مدرن و نیز مواجهه‌ی روستانشینان با زندگی شهری اشاره می‌کند.

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز