دوشنبه، 26 سنبله 1403

گرامی داشت از بیست چهار اسد سالروز اخراج نیروی امریکایی و ناتو

گزارش
شریک سازید:

همزمان از بیست چهار اسد در مرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان


همزمان از بیست چهار اسد درمرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان گرامیداشت به عمل آمده.  در این مراسم تعدادی زیادی از زنان و مردان، فرهنگیان، مسئولین حکومتی، علما و متنفذان شرکت کرده و سخنرانان این مراسم به عوامل پیروزی و راه های حفاظت از دستاوردهای جهاد اشاره کرده  از حکومت خواستند. که با عبرت و الگوگیری از گذشته، بر تطبیق عدالت، آموزش و تحصیل برای همه، در تلاش حفظ این دستاورد و قوام و دوام نظام باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی مزاری،ریس کل مرکز فعالیت های فرهنگی واجمتاعی تبیان باسخنرانی در این مراسم گفت، پیروزی نیروهای امارت اسلامی و واقعه ۲۴ اسد، برای همه امت مسلمه شیرین و فراموش نشدنی است. این پیروزی توانست افغانستان را از سلطه بیگانگان در ابعاد فرهنگی، اعتقادی و سیاسی نجات بخشد. آقای مزاری اشاره کرد که اگر این پیروزی حفظ نشود، به سرنوشت سایر استقلال های کشور مواجه می شود.
آقای مزاری همچنین در قسمت جلوگیری از فعالیت اختلاف افگنان بین کشورها و جوامع اسلامی از جمله بین ایران و افغانستان نیز اشاره کرد و از هردو کشور خواست که فورا جلو آنان را گرفته و به سزای عمل شان برسانند. از جمله مهاجر ستیزی در ایران و اختلاف افگنی مذهبی توسط افراد معلوم الحال در افغانستان که هرچه زودتر جو آنان گرفته شده و به پنجه قانون سپرده شوند.
حجت الاسلام یارمحمد رحمتی رئیس دفتر مرکزی تبیان نیز در این مراسم گفت اکنون استکبار و صهیونیزم در سطح جهان شکست خورده که شکست آنان و پیروزی مسلمانان، وعده قرآن است. آقای رحمتی هم‌چنان گفت، یکی از مهمترین راهکارهای حفظ دستاوردهای جهاد، تحکیم اخوت و همدلی بین مسلمانان بوده و هم‌چنان از حکومت خواست که به عنوان زمامداران کشور، در تطبیق عدالت و بدست آوردن دل مردم تلاش کنند. ایشان گفت حکومت بر دلها مهمترین از حکومت بر بدنها با زور تفنگ است. و این را یک پیروزی بزرگ برای امه مسلمه خواند .

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز