جمعه، 27 میزان 1403

کامالا هریس خواستار پایان جنگ و عدم اشغال غزه توسط اسرائیل شد

گزارش
شریک سازید:

هریس اظهارات ترامپ در باره اخراج گسترده مهاجران را محکوم کرد

هریس اظهارات ترامپ درباره اخراج گسترده مهاجران را محکوم کرد و آنها را زیان‌بار و نفرت‌انگیز خواند.کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خواستار پایان یافتن جنگ اسرائیل در غزه شد و تاکید کرد که اسرائیل پس از پایان جنگ نباید بار دیگر نوار غزه را اشغال کند.
به گزارش «رویترز»، هریس روز سه‌شنبه در جریان سخنرانی خود برای انجمن ملی روزنامه‌نگاران سیاه پوست در فیلادلفیا بر ضرورت آتش‌بس در غزه و راه ‌حل «دو-کشوری» برای ثبات خاورمیانه تاکید کرد.
حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به اسرائیل حمله کرد، که منجر به کشته شدن ۱۲۰۰ اسرائیلی و گروگان‌گیری ۲۵۰ نفر شد. اسرائیل در پاسخ حمله‌ای به غزه آغاز کرد که بر اساس اعلام مقامات بهداشت غزه تاکنون بیش از ۴۱ هزار کشته بر جای گذاشته است. این جنگ ماه دیگر وارد سال دوم خود خواهد شد.
هریس همچنین به مسائل دیگری از جمله انتشار اطلاعات نادرست درباره مهاجران اهل هائیتی در اسپرینگفیلد اوهایو پرداخت.
گزارش ها حاکی از آن است، دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه هریس، قول داده مهاجران اهل هائیتی را به‌طور گسترده‌ای اخراج کند، اگرچه اکثر آنها به‌طور قانونی در ایالات متحده هستند.
با این حال، هریس اظهارات ترامپ را محکوم کرد و آنها را «زیان‌بار و نفرت‌انگیز» خواند.
هریس در طول سخنرانی ۴۵ دقیقه‌ای خود همچنین به نگرانی‌های اقتصادی پرداخت، و به ویژه درباره نیاز به افزایش عرضه مسکن برای ارزان‌تر کردن خانه‌ برای شهروندان آمریکایی‌ تاکید کرد. او تعهد خود را به گسترش اعتبار مالیاتی کودکان به سقف ۶۰۰۰ دلار و محدود کردن هزینه‌های مراقبت از کودکان به ۷ درصد از درآمد خانواده‌ها تکرار کرد.
با این حال، به گفته رویترز، هم هریس و هم ترامپ در آستانه انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ بر جلب حمایت رأی‌دهندگان سیاه پوست تمرکز کرده‌اند، زیرا آرای آنها می‌تواند در ایالت‌های کلیدی مانند پنسیلوانیا و جورجیا تعیین‌کننده باشد. در حالی که رأی‌دهندگان سیاهپوست به‌طور تاریخی به دموکرات‌ها تمایل دارند،

سحربیات 

رسانه‌ی راحیل

راحیل نیوز